środa, 29 października 2014

Kwiaty...muśnięte brokatem:)

Witam ciepło!!!
Dzisiaj pora na moją inspirację na blogu NAMASTE:)
Wykonałam karteczkę urodzinową,
na której nie mogło oczywiście zabraknąć ręcznie wykonanych...kwiatów
oraz...tym razem...szarpań.Dołożyłam też kilka cegiełek z pasty strukturalnej.
A całość prezentuje się tak:
 




W pracy wykorzystałam papier czerpany NAMASTE
ecri, z którego wykonałam własnoręcznie kwiatki,
które pocieniowałam tuszem oraz posypałam brokatem
oraz papier zielony z którego wycięłam listki.
 
 
Kartkę zgłaszam na
http://altair-art.blogspot.com/2014/08/wasze-prace.html
 
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia:)
Joanna

8 komentarzy:

  1. Piękne muśnięcie brokatem, śliczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaach! Twoje kwiaty wspaniale mienią się brokatę, fantastyczna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :) Kwiaty z brokatem są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Cudnie się mieni i skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super! :)
    Dziękuję za udział w naszej zabawie "Fan miesiąca AltairArt" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, fajna kompozycja i ciekawy efekt mieniących się kwiatów:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde slowo:)