sobota, 4 kwietnia 2015

Kwiecień - plecień...

Witajcie!!!
Na blogu sklepu Cherry Craft dzisiaj ruszyło kolejne wyzwanie.
 
( w pracy musi pojawić się coś uplecionego, przeplecionego, oplecionego,
można do tego użyć papieru np. jako tło, sznurka,
wstążki jako dodatek lub np. może być to upleciony koszyczek :)))
 
A ponieważ miałam ogromne szczęście...
...zostałam zwyciężczynią lutowego wyzwania oraz
 zostałam zaproszona jako gościnna projektantka
dlatego mogę Was również inspirować w ramach tego wyzwania:)
 
Oto moja praca: 



 
Pragnę również Wam złożyć życzenia:
Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
Pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju,
Serdecznych spotkań w gronie rodziny
i wśród przyjaciół.
 
 
W pracy wykorzystałam Snip Art.-owy napis:
napis "Moc życzeń" (wzór3) - zestaw 3 sztuk
oraz papier czerpany z NAMASTE:)
 
 
Pozdrawiam Was ciepło!!!!!
Joanna

3 komentarze:

  1. świetna wiosenna inspiracja, bukiet wygląda wspaniale, radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala karteczka , taka wiosenna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala karteczka , taka wiosenna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde slowo:)