sobota, 6 czerwca 2015

Ślubna..."na słodko":)

Witajcie!!!
W ramach mojej kolejnej inspiracji dla Snip Art
 chciałam Wam pokazać karteczkę ślubną..."na słodko":),
a to dlatego, że użyłam Snipartowy plaster miodu.
Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów ręcznie wykonanych
 z papieru czerpanego NAMASTE.


 

Koniecznie zajrzyjcie na SnipArtowe półeczki
gdzie znajdziecie wiele nowości między innymi cudowne koronkowe ramki.
 
Przypominam również o 4#wyzwaniu "NA OKRĄGŁO".
Zapraszam do wspólnej zabawy:)))
 
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie
wyzwanie heksagony
 
 
W pracy wykorzystałam:
 
plaster miodu 16x13 1szt.
 
 
http://snipart.pl/swiezo-malowane-zestaw-papierow-p-309.html 
 
Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego dnia:)))
Joanna

 

4 komentarze:

  1. "miodzio" Wspaniała praca!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się wszystko komponuje, a kwiaty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo mi się spodobała ta kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, a kwiaty powalają, cudo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Magda DT Na Strychu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde slowo:)